بیداخوید

درباره روستای بیداخوید

درباره روستای بیداخوید

آخرین نظرات

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

 با خبر شدم که متاسفانه جناب آقای  بمانعلی بیداخویدی -ساکن کرج خیابان ساسانی- از دنیا رفته اند. فوت ایشان حدود دو هفته پیش بوده است.برای شادی روحشان فاتحه ای قرائت بفرمایید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۵:۵۵
بیدخودی

بسم الله الرحمن الرحیم

 

سپاسگزاری: از خانمها زهرا میرعلی بابت تهیه عکسها و فهیمه سادات رحیمی بابت رساندن عکسها

خدا رو شکر اولین برف امسال در بیداخوید بارید. امیدوارم بارشها امسال ادامه داشته باشه و سال پر آبی رو پیش رو داشته باشیم ،ان شاءالله . تصاویر زیر  مربوط به بارش برف در تاریخ 1394/09/24 ، در شهرک بیداخوید( پشت تل گوری ) می باشد،با هم ببینیم.

برف 24 آذر 94 - 1

۸ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آذر ۹۴ ، ۲۲:۴۳
بیدخودی

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

 با خبر شدم که متاسفانه جناب آقای محمد هادی ( محمد عباس مبین ) دوشنبه گذشته از دنیا رفته اند. برای شادی روحشان فاتحه ای قرائت بفرمایید.

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آذر ۹۴ ، ۲۰:۳۹
بیدخودی

بسم الله الرحمن الرحیم

 

زمین خواری

 

 ان شاءالله قصد دارم اگر در رسانه ها به خبر قابل توجهی در مورد بیداخوید برخورد کردم اون خبر رو تحت عنوان کلی "بیداخوید در خبرها" در وبلاگ قراربدم.

 این روزها یکی از موضوعاتی که در مورد اون خبرهای زیادی می شنویم و می بینیم ، موضوع "زمین خواری" هست.این آفت گریبان مکانهای خوش آب و هوا رو بیشتر گرفته.بیداخوید ما هم که آب( نداریم تمومم شد! ) و هوای(اگر غبار نداشته باشه ؟ ) خوش و خنکی (شاید روی همین یکی بتونیم حساب کنیم ) داره دچار این مشکل شده. خبری که در اینجا آمده با مسئولین و تعدادی از اهالی بیداخوید در مورد این معضل و مشکلات دیگری که اهالی روستا با اون دست به گریبان هستند صحبت کرده است. منبع اصلی خبر همشهری است و من خبر را از سایت "صبح تفت" عینا در اینجا آوردم.

برای مشاهده خبر در سایت صبح تفت کلیک کنید.

 

 

 

روستای بیداخوید یکی از روستاهای خوش آب و هوای استان در شهرستان تفت است که معمولا سردترین روزهای سال را به خود اختصاص می‌دهد.

 

به گزارش صبح تفت، روستای بیداخوید یکی از روستاهای خوش آب و هوای استان در شهرستان تفت است که معمولا سردترین روزهای سال را به خود اختصاص می‌دهد، این شرایط آب و هوایی باعث هجوم زمین‌خواران به این روستا و تصرف اراضی دولتی شده است.

این روستا 5600 هکتار وسعت دارد و عمده محصولات کشاورزی آن گردو، بادام، خشکبار، گندم و جو البته در سال‌های ترسالی است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آذر ۹۴ ، ۲۰:۱۶
بیدخودی